troligtvis ett nytt jobb nu då.

Ja idag har jag provjobbat på duveholms herrgård haha. MEN de blev ingen rolig början haha. kommer dit trodde ja skulle vara i kök när jag har bytt om så sa dem att ja egentligen skulle vara i servisen haha va kul aja men fick hoppa in i köket. är inte så lätt att jobba i ett kök när man inte vet vart det finns saker men gick ändå helt okej där måste jag säga. gjorde en jätte god jordärtskockssoppa sjukt gott haha. men dem va nöjda med mig där iaf. så nästa gång ska jag vara i serveringen. så kommer få jobba på båda ställena där xD.
Aja nu ska ja kolla på film. männ som hatar kvinnor :) imorgon blir det bio. Flickan som lekte med elden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0