PANIIIK start på praktiken

kan man börja sämre eller kan man börja sämre?
kom till min praktik igår och efter en timme i köket skar jag mig rakt genom tummen djupt. men jag pallade inte åka in och sy så vi plåstrade bara om det. så nu kommer man få ett jätte fint R haha
och sen idag ja kommer till praktiken allt går bra sen så va gör man? jo man skär ju sig i andra tummen haha. men de va inge farligt va bara torka och sätta på sig en handske. tur att ingen såg de
efter de åkte jag in till kholm. kan ju inte säga att de va så mycket roligare men men. kanske va de bästa man vet inte.
snart duschen som gäller sen sova. praktik imorgon med. gillar praktiken än så länge. mycket skönt folk där.

Kommentarer
Postat av: Christina

Du är ju så duktig :P

Vart har du praktik?

2009-10-12 @ 05:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0