Kärlek?

Vad är egentligen kärlek? vem är kär vem är inte? när ÄR man kär?
för mig känns de som om man aldrig hittar kärleken. men va e de man säger? den finns där ute någonstans. eller va tror ni? hösten börjar närma sig saknar verkligen tiden när man kunde vara hemma laga en god middag levande ljus och en bra film och ihop kurrade i soffan med filt. vart e den tiden? visst jagh ar vart en fitta eller va man kan kalla de när jag är ute.
men på senaste tiden när man väl vill träffa någon och man lyckades ett tag då blev de skit bara.
sen kom jag och tänka på en till sak. varför kommer alltid flera tjejer när man väl har träffat en? så fortr man börjar träffa någon så kommer de andra och börjar skriva och ragga då. vad e de för jävla radar ni har?.
aja nu ska ja inte skriva mer om det haha. vill tacka min BIATCH ELMER som hjälpte mig med en banner. tack så mycket gubben :D me like. snygga bilder haha.
kom och tänka på en till sak. vad jag saknar alla mina vänner. kommer bli jobbigt när ni e borta från skolan. men kommer vara skönt att slippa dem mer jobbiga också.
aja ha en trevlig tväll ja ska lägga mig och kolla på film pusshej

Kommentarer
Postat av: :P

Du känner när du träffat henne, men hon kommer att backa då du smsar med en massa andra tjejer hela tiden. För dig så är inte hon någe speciell alls då. När du väl har träffa en som du säger så är det henne du ska bry dig om och ingen annan. Litet tipps till dig bara.

2009-10-15 @ 21:08:14
Postat av: S

Det syns när man träffat någon. Man utstrålar mer glädje och självförtroende. Man blir vackrare än någonsin. Och det är det som syns. Tjejer som killar märker det.

2009-10-15 @ 23:02:34
Postat av: Emil

Det ":P" skriver anser jag kallas för svartsjuka. Klart man ska kunna smsa med sina kompisar samtidigt som man visar stort intresse för någon?

2009-10-16 @ 06:14:10
URL: http://jolus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0