fortsätter på kärleks delen

jag måste svara på vad ":P" skrev som kommentar på mitt inlägg från igår.
SJÄLVKLART ska man visa att tjejen man träffar är speciell. MEN hon måste också förstå att man kan ha tjejer som vänner och hon måste kunna förstå att man skämtar med dem.
ta mig t.ex min bästa vän är tjej vi skriver allt möjligt till varandra. jag har även många andra vänner som jag kan skriva lite "dirty" med för att dem fattar att jag skämtar. visst de e ju inte lätt att lita på varandra i början men bättre att våga prata med varandra än att kunna dissa någon för en sån larvig sak. dem flesta som känner mig ordentligt vet att jag kan ha sjuk humor. men visst de e den jag är.
AJA de va de nu ska jag snacka om de jag skulle skriva från början. "den rätta"
Jag tror att den rätta personen är den man minst anar. kanske den som man inte vågar kolla i ögonen, den tjejen eller killen som har en pojkvän men man har vart intresserad av och nu blev hon singel. eller tilloch med så kanske du har strulat med dens kompis innan några månader eller längre. och nu känner du att du vill ha ett fast förhållande men vågar inte träffa henne eller honom för den kommer tro att du vill playa den. man måste våga ändra på sig våga gå fram och verkligen ta tag i de hela. går man inte fram kanske de skiter sig allt och man får leva som singel.
orkar inte skriva mer haha blir väl säkert något imorgon ;D hejpa

Kommentarer
Postat av: : )

du säger att du tror att den rätta är typ den du minst anar, så egentligen kan det ju vara en av dom där som du skriver "dirty" med och småflörtar med som vanligt. Men hur ska hon veta när du menar allvar då? Om du nu upptäcker att det kanske är just HON du vill ha. Om du fattar vad jag menar...

2009-10-15 @ 23:16:44
Postat av: johannes

en sak som jag aldrig tänker göra är att träffa en som jag är vän med pga av att om allt skulle gå skit så har jag förlorat en vän och de e något jag inte vill. jag kan vara flirtig i beteénde Men jag håller inte på med andra när jag väl träffar någon. om tjejen jag skulle träffa inte märker att jag är mer intresserad av henne än av någon annan då e hon blind.

2009-10-16 @ 06:45:25
Postat av: Sofie

haha jävla tänkare du är johannes

2009-10-16 @ 14:12:38
URL: http://sofiealstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0